Afbeelding klant

 

"Lekker slapen na een geopereerde hernia"

 
"Hoe ik aan een hernia ben gekomen, is niet duidelijk. Ik ben doktersassistente in een kinderziekenhuis. Waarschijnlijk heeft het vele op en afstappen van een stoel achter een hoge balie een rol gespeeld. Het is er langzaam ingeslopen. Een ding is zeker: een hernia is niet zomaar opgelost, zelfs niet na een geslaagde operatie. De pijn bezorgde me slapeloze nachten. Dat verhinderden het genezingsproces. In de hoop om beter te kunnen slapen, kocht ik samen met mijn echtgenoot een nieuw slaapsysteem van Morgana. Het resultaat: ik kan ’s nachts weer 7 of 8 uur achter elkaar slapen."
 
"Wat een verademing was dat, een hele nacht doorslapen. Ik word nu zelden meer wakker van de pijn. Dat was ooit wel anders. Maandenlang kon ik maximaal 2 uur achter elkaar blijven liggen. Dan moest ik opstaan om even rond te lopen en te bewegen. Nu, zo'n 10 maanden na mijn operatie, sta ik 's ochtends fit en uitgerust op. Dat is een grote stap in de juiste richting."
 
"Door goed uit te rusten, in combinatie met oefeningen in een warmtecabine, moet het grotendeels goedkomen met mij. Ik zal nooit helemaal genezen. De SI-gewrichten zijn simpelweg versleten en zullen bijna altijd zeer blijven doen. Waarschijnlijk zal ik mijn favoriete sport badmintonnen niet meer kunnen uit oefenen,wat ik erg jammer vind. Gelukkig hoef ik niet al mijn hobby’s op te geven. Sinds ik weer goed slaap, kan ik op mijn kleinkind passen en het lukt weer om te borduren. Met een goede nachtrust merk ik dat ik steeds meer aankan, zelfs stofzuigen. Als ik het maar niet te gek maak."
 
"Steun precies waar ik het nodig heb"
 
"Dankzij mijn nieuwe bed merk ik ook dat mijn rug echt tot rust komt. Vanwege de verstelbare lattenbodem krijgt mijn rug steun precies waar ik het nodig heb. En stel dat mijn situatie over een paar jaar verandert, zoals mijn gewicht, dan kan mijn 'slaap-DNA' opnieuw gemeten worden en kunnen de bodems weer aangepast worden. Waar anders vind je zo'n service?"
 
"Die service is niet overal even vanzelfsprekend. We zijn in verschillende erkende beddenzaken geweest. In één zaak werd me verteld dat ik beter terug kon komen nadat ik thuis een profiel op internet had ingevuld. Dat noem ik geen service! Mijn dochter had al een bed bij Morgana gekocht en raadde ons de winkel in Hendrik Ido Ambacht aan. Nergens werden we zo goed geholpen als daar."
 
Persoonlijke begeleiding 
 
"De verkoper nam alle tijd voor ons. Dat moest ook wel want testliggen was voor mij niet gemakkelijk. Mijn rug was drie maanden na de operatie nog niet stabiel. Ik moest voorzichtig bewegen en met een bepaalde techniek liggen en draaien. Ondanks de ongemakkelijke situatie en de pijn kon ik duidelijk het verschil voelen tussen een platte lattenbodem en een verstelbare lattenbodem van Ergosleep."
 
"Ik waardeer de persoonlijke begeleiding die wij kregen bij Morgana enorm. Je wordt geholpen door deskundigen die weten waar ze over praten. De levering was keurig op tijd. Wel waren de verkeerde bedhaken geleverd maar dat werd snel en zonder problemen gecorrigeerd. Ook werden we na een maand, en nog een keer na drie maanden gebeld met de vraag of alles naar wens was. Ik heb Morgana al aangeraden aan een collega."
 
"Ik moest wel relatief lang wennen aan ons nieuwe slaapsysteem. We werden al in de winkel gewaarschuwd: een gezond persoon heeft sowieso een aantal dagen nodig om te wennen. Ik had zeker 6 weken nodig. Aan mijn nieuwe kussen "Platino" kon ik helemaal niet wennen. Ik slaap nu weer op mijn oude kussen. Mijn man, daarentegen, slaapt vanaf dag één heerlijk. Hij had helemaal geen klachten voordat we een bed kochten, en toch zegt hij dat hij nog nooit zo lekker heeft geslapen."
Nieuwsbrief