Ervaringen

Wat vinden klanten van Morgana? Bekijk ervaringen van andere klanten door hier te klikken.
Wil je zelf je ervaring delen en daarbij kans maken op een waardecheque t.w.v. €250,-? Plaats deze dan hier!

Laatste 5 ervaringen

Score 9,8 van 10

17-01-2019
Door Anoniem

Na 4 verschillende bedden te hebben geprobeerd in 10 jaar tijd, was het voor mij de maat vol. Hierop heb ik besloten om eens wat dieper in de buidel te tasten en ben ik Morgana binnengelopen voor wat info. De opvang was super geen opdringerige verkopers. Uiteindelijk ons verhaal uitgelegd. De verkoper adviseerde ons om een slaap-dna te maken. Zo gezegd zo gedaan. Vervolgens zijn wij de cabine ingegaan en hebben de stappen doorlopen, duurde ongeveer 10 minuten. Met deze uitslag zijn wij met de verkoper opzoek gegaan, naar voor ons het juiste bed. Uiteindelijk hebben wij besloten om het bed te bestellen. Ik heb nu één nacht op het bed geslapen en heb zo spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan. Ik heb heerlijk geslapen bijna niet gedraaid en ben voor het eerst in de afgelopen jaren wakker geworden zonder rugpijn. Morgana bedankt voor het advies en jullie hebben er een tevreden klant bij.

Score 8,5 van 10

17-01-2019
Door Anoniem

goede servicde prettige contacten

Score 8,2 van 10

16-01-2019
Door Anoniem

super, er werd voldoende tijd en moeite genomen

Score 7,5 van 10

16-01-2019
Door Anoniem

Zijn goed geholpen. Een deskundige verkoper




Morgana feliciteert dhr. en mevr. Schenk-Boogaard!

Elk kwartaal verloten wij een Morgana waardecheque ter waarde van €250,- onder de klanten die een review achterlaten hier op onze website. Het afgelopen kwartaal waren de gelukkigen dhr. en mevr. Schenk-Boogaard! Zij oantvingen de cheque uit handen van Morgana Waddinxveen, waarvoor ze ook de review schreven:

"Veertien jaar geleden kochten mijn man en ik twee boxsprings waarvan een met handmatige bediening van het hoofdeinde. We zouden er geruime tijd geen gebruik van maken. Omdat er soms een spleet tussen de bedden ontstond, schaften we bij v,d.Linden een topdeck aan. Na veertien jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze bedden. Vlak voor afgelopen weekend werd mijn man - na een operatie aan zijn luchtwegen - ontslagen uit het ziekenhuis. Het was belangrijk dat hij 's nachts wat meer overeind moest slapen. We haalden het topdeck er af maar toen bleek dat het bedmechanisme kapot was. . . . Dinsdag j.l. belde ik de fa. v.d. Linden. Er werd mij verteld dat er al 's middags iemand langs zou komen. Om half twee kwam er een stoffeerden langs die toevallig in Gouda was. Met schroefjes en boutjes uit de spijkerkist van mijn man wist hij het mechanisme improvisorisch te repareren. 'S Middags werd ik gebeld dat -wanneer de zaak gesloten was- er nog iemand zou komen. Om half zeven kwamen vader en zoon met de originele schroevenset om het bed definitief goed te repareren!! Zoveel service in deze tijd hadden we niet verwacht. Mijn man sliep veel beter wat zijn genezing ten goede zal komen. Wij danken u hiervoor! Uw mensen verdienen de warme douche! Wij zullen dit verhaal doorvertellen en opsturen naar het programma "Radar" van de TROS."

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie cheque! Wilt u als klant ook kans maken op deze mooie prijs? Laat dan uw ervaring met ons achter via de link bovenaan deze pagina.   
Nieuwsbrief