Ervaringen

Wat vinden klanten van Morgana? Bekijk ervaringen van andere klanten door hier te klikken.
Wil je zelf je ervaring delen en daarbij kans maken op een waardecheque t.w.v. €250,-? Plaats deze dan hier!

Laatste 5 ervaringen

Score 4,3 van 10

16-07-2018
Door Diana Smit

Mijn eerste indruk was super goed. Leuk en goed geholpen door de medewerker maar na mijn bestelling begon het gezeik. De levertijd zou zijn: 6 tot 8 weken. Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag week 4... Mijn bestelling zou eerst geleverd worden in week 12. Dit werd week 15 (wegens drukte bij de leverancier). Dit werd nog eens verlaat naar week 17 en uiteindelijk is het geleverd de vrijdag van week 18!! Dit is 6 weken later dan gepland! Telefonisch is er ook nog uit gekomen dat ze mijn bestelling in eerste instantie niet eens hadden doorgezet en ik vind het kwalijk dat daar vanaf het begin niet eerlijk over is gedaan. Wel , na aandringen vanuit mijzelf, heb ik een korting gekregen op mijn bestelling waar ik me wel in heb kunnen vinden. Ik vind het wel ronduit belachelijk dat ik steeds zelf contact heb moeten zoeken over mijn bestelling en ik zelf om een vergoeding heb moeten vragen in plaats van dat het aangeboden wordt als het al niet zo lekker gaat met je klant. De kwaliteit van de lattenbodem en matras is wel uitermate goed. Ik heb nog nooit zo lekker geslapen! Qua kwaliteit zeg ik dan ook, prima!! Maar qua service.... verschrikkelijk. Nog nooit heb ik zoiets slechts meegemaakt als bij morgana Rotterdam en ik zal hierom ook nooit meer terug komen in deze winkel, ondanks de goeie kwaliteit van het matras en lattenbodem.

Score 9,3 van 10

16-07-2018
Door Anoniem

Perfect geholpen, ondanks dat we wat laat binnen kwamen nam het personeel de tijd voor ons. Levering volgens afspraak. Levertijd van 6 tot 8 weken wel wat lang. Goede aanbiedingen en advies op maat. Personeel nam ruim de tijd om te onderzoeken waar we naar op zoek waren en ook om de mogelijkheden te bespreken. Wij zijn erg blij met ons nieuwe bed!

Score 9,3 van 10

16-07-2018
Door Man

We waren erg verrast over de wijze waarop het personeel de aandacht en de tijd aan ons gaf. Vooral de slaaptest heeft onze keuze zeker makkelijker gemaakt. De toch wel snelle levering en de goede service er om heen was perfect. Na twee en halve week werd er zelfs gebeld hoe wij de nieuwe aankoop hadden ervaren. Maar zeker ook de mogelijkheid met 365 dagen slaapgarantie en dan nog te mogen ruilen sprak ons erg aan. Wij hebben twee heerlijke kussens erbij gekocht en we slapen dan ook met plezier.

Score 10,0 van 10

15-07-2018
Door Harry van der Sleen

Wij hadden een andere indeling van het bed met tv kast. Dit was bij hun geen probleem . Ze dachten met ons mee.




Morgana feliciteert dhr. en mevr. Schenk-Boogaard!

Elk kwartaal verloten wij een Morgana waardecheque ter waarde van €250,- onder de klanten die een review achterlaten hier op onze website. Het afgelopen kwartaal waren de gelukkigen dhr. en mevr. Schenk-Boogaard! Zij oantvingen de cheque uit handen van Morgana Waddinxveen, waarvoor ze ook de review schreven:

"Veertien jaar geleden kochten mijn man en ik twee boxsprings waarvan een met handmatige bediening van het hoofdeinde. We zouden er geruime tijd geen gebruik van maken. Omdat er soms een spleet tussen de bedden ontstond, schaften we bij v,d.Linden een topdeck aan. Na veertien jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze bedden. Vlak voor afgelopen weekend werd mijn man - na een operatie aan zijn luchtwegen - ontslagen uit het ziekenhuis. Het was belangrijk dat hij 's nachts wat meer overeind moest slapen. We haalden het topdeck er af maar toen bleek dat het bedmechanisme kapot was. . . . Dinsdag j.l. belde ik de fa. v.d. Linden. Er werd mij verteld dat er al 's middags iemand langs zou komen. Om half twee kwam er een stoffeerden langs die toevallig in Gouda was. Met schroefjes en boutjes uit de spijkerkist van mijn man wist hij het mechanisme improvisorisch te repareren. 'S Middags werd ik gebeld dat -wanneer de zaak gesloten was- er nog iemand zou komen. Om half zeven kwamen vader en zoon met de originele schroevenset om het bed definitief goed te repareren!! Zoveel service in deze tijd hadden we niet verwacht. Mijn man sliep veel beter wat zijn genezing ten goede zal komen. Wij danken u hiervoor! Uw mensen verdienen de warme douche! Wij zullen dit verhaal doorvertellen en opsturen naar het programma "Radar" van de TROS."

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie cheque! Wilt u als klant ook kans maken op deze mooie prijs? Laat dan uw ervaring met ons achter via de link bovenaan deze pagina.   
Nieuwsbrief