Ervaringen

Wat vinden klanten van Morgana? Bekijk ervaringen van andere klanten door hier te klikken.
Wil je zelf je ervaring delen en daarbij kans maken op een waardecheque t.w.v. €250,-? Plaats deze dan hier!

Laatste 5 ervaringen

Score 9,0 van 10

26-05-2019
Door Anoniem

Deskundig advies. Prettig en vriendelijk geholpen. Klantgericht meedenken.

Score 9,7 van 10

26-05-2019
Door R.E. Brands

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt alle tijd uitgetrokkken om de producten te bekijken en uit te proberen.

Score 8,3 van 10

26-05-2019
Door Egide (Guido) van den Berssela

Wij zijn door Teunis geholpen, erg klantvriendelijk en neemt de tijd voor de klant. Wij zijn bij meerdere slaapkamerwinkels gaan kijken, maar wat ons betreft sprong Morgana er toch uit, door de tijd en aandacht. Ook de slaaptest is een grote pré.

Score 8,2 van 10

25-05-2019
Door M.Kengen

Met mijn moeder samen op pad voor een nieuw bed. Ik wist al goed wat ik niet wilde en in de winkel werd daar goed gehoor aan gegeven. Zo ben ik uitgekomen op de Ledikant Bronx, houten ombouw met stoere industrieel zwarte balk met poten. Dit bed sprong er gewoon uit. Onze verkoper, Danny Kool heeft ons zeer vriendelijk en snel geholpen. De ombouw, matrassen en lattenbodems alles voor mij uitgezocht en een goede prijs gemaakt. Nu nog 8-10 weken wachten.




Morgana feliciteert dhr. en mevr. Schenk-Boogaard!

Elk kwartaal verloten wij een Morgana waardecheque ter waarde van €250,- onder de klanten die een review achterlaten hier op onze website. Het afgelopen kwartaal waren de gelukkigen dhr. en mevr. Schenk-Boogaard! Zij oantvingen de cheque uit handen van Morgana Waddinxveen, waarvoor ze ook de review schreven:

"Veertien jaar geleden kochten mijn man en ik twee boxsprings waarvan een met handmatige bediening van het hoofdeinde. We zouden er geruime tijd geen gebruik van maken. Omdat er soms een spleet tussen de bedden ontstond, schaften we bij v,d.Linden een topdeck aan. Na veertien jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze bedden. Vlak voor afgelopen weekend werd mijn man - na een operatie aan zijn luchtwegen - ontslagen uit het ziekenhuis. Het was belangrijk dat hij 's nachts wat meer overeind moest slapen. We haalden het topdeck er af maar toen bleek dat het bedmechanisme kapot was. . . . Dinsdag j.l. belde ik de fa. v.d. Linden. Er werd mij verteld dat er al 's middags iemand langs zou komen. Om half twee kwam er een stoffeerden langs die toevallig in Gouda was. Met schroefjes en boutjes uit de spijkerkist van mijn man wist hij het mechanisme improvisorisch te repareren. 'S Middags werd ik gebeld dat -wanneer de zaak gesloten was- er nog iemand zou komen. Om half zeven kwamen vader en zoon met de originele schroevenset om het bed definitief goed te repareren!! Zoveel service in deze tijd hadden we niet verwacht. Mijn man sliep veel beter wat zijn genezing ten goede zal komen. Wij danken u hiervoor! Uw mensen verdienen de warme douche! Wij zullen dit verhaal doorvertellen en opsturen naar het programma "Radar" van de TROS."

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie cheque! Wilt u als klant ook kans maken op deze mooie prijs? Laat dan uw ervaring met ons achter via de link bovenaan deze pagina.   
Nieuwsbrief