Ervaringen

Wat vinden klanten van Morgana? Bekijk ervaringen van andere klanten door hier te klikken.
Wil je zelf je ervaring delen en daarbij kans maken op een waardecheque t.w.v. €250,-? Plaats deze dan hier!

Laatste 5 ervaringen

Score 10,0 van 10

19-09-2018
Door Anoniem

Geweldig geholpen heel vriendelijk bereid om mee te denken zodat je ook achteraf als je het bed heb besteld geen twijfels krijg je gevoel zegt je dit moet helemaal goed gaan

Score 7,7 van 10

17-09-2018
Door Anoniem

Zeer deskundig en vriendelijk personeel

Score 7,3 van 10

17-09-2018
Door Anoniem

Zeer tevreden na een complete omruiling van zowel ledikant als slaapsysteem . Ledikant voldeed niet aan de kwaliteit en slaapsysteem niet het gewenste resultaat. Door team Morgana zelf geconstateerd en hebben ons een nieuw aanbod gedaan dat ledikant omgeruild mocht worden.

Score 9,0 van 10

17-09-2018
Door Anoniem

Vriendelijk personeel Goede voorlichting Goed prijsniveau Adequaat meedenken




Morgana feliciteert dhr. en mevr. Schenk-Boogaard!

Elk kwartaal verloten wij een Morgana waardecheque ter waarde van €250,- onder de klanten die een review achterlaten hier op onze website. Het afgelopen kwartaal waren de gelukkigen dhr. en mevr. Schenk-Boogaard! Zij oantvingen de cheque uit handen van Morgana Waddinxveen, waarvoor ze ook de review schreven:

"Veertien jaar geleden kochten mijn man en ik twee boxsprings waarvan een met handmatige bediening van het hoofdeinde. We zouden er geruime tijd geen gebruik van maken. Omdat er soms een spleet tussen de bedden ontstond, schaften we bij v,d.Linden een topdeck aan. Na veertien jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze bedden. Vlak voor afgelopen weekend werd mijn man - na een operatie aan zijn luchtwegen - ontslagen uit het ziekenhuis. Het was belangrijk dat hij 's nachts wat meer overeind moest slapen. We haalden het topdeck er af maar toen bleek dat het bedmechanisme kapot was. . . . Dinsdag j.l. belde ik de fa. v.d. Linden. Er werd mij verteld dat er al 's middags iemand langs zou komen. Om half twee kwam er een stoffeerden langs die toevallig in Gouda was. Met schroefjes en boutjes uit de spijkerkist van mijn man wist hij het mechanisme improvisorisch te repareren. 'S Middags werd ik gebeld dat -wanneer de zaak gesloten was- er nog iemand zou komen. Om half zeven kwamen vader en zoon met de originele schroevenset om het bed definitief goed te repareren!! Zoveel service in deze tijd hadden we niet verwacht. Mijn man sliep veel beter wat zijn genezing ten goede zal komen. Wij danken u hiervoor! Uw mensen verdienen de warme douche! Wij zullen dit verhaal doorvertellen en opsturen naar het programma "Radar" van de TROS."

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie cheque! Wilt u als klant ook kans maken op deze mooie prijs? Laat dan uw ervaring met ons achter via de link bovenaan deze pagina.   
Nieuwsbrief