Ervaringen

Wat vinden klanten van Morgana? Bekijk ervaringen van andere klanten door hier te klikken.
Wil je zelf je ervaring delen en daarbij kans maken op een waardecheque t.w.v. €250,-? Plaats deze dan hier!

Laatste 5 ervaringen

Score 8,2 van 10

19-11-2018
Door Anoniem

Wij waren erg tevreden over de manier hoe er naar een juiste keuze word gezocht voor het bed en matras ed

Score 10,0 van 10

16-11-2018
Door Susan du Plessis

Ik heb superervaringen met Fred Ueffing. Hij is zeer vakkundig en geeft fijn en eerlijk advies. Niets is te veel.

Score 10,0 van 10

15-11-2018
Door Henk Fiering

Je kan heel duidelijk merken dat Morgana Waddingsveen een familie winkel is. Henk van der Linde heeft ons wederom goed geholpen,bij het beslissen tot aanschaf van een bed voor mijn vrouw. En ook het personeel wat in dienst is is zeer kundig .Toen het bed werd afgeleverd is dit ZEER vakkundig in elkaar gezet. De heren waren zeer vriendelijk en voorkomend. Al met al we kopen de volgende keer daar weer.

Score 8,0 van 10

14-11-2018
Door Anoniem

Ik werd prima geholpen. Niet overdreven maar gewoon prettig. Ruime keus, mooi ingericht bij binnenkomst. Ruime parkeergelegenheid. Ook gebeld na een aantal weken of ik tevreden ben met aankoop.




Morgana feliciteert dhr. en mevr. Schenk-Boogaard!

Elk kwartaal verloten wij een Morgana waardecheque ter waarde van €250,- onder de klanten die een review achterlaten hier op onze website. Het afgelopen kwartaal waren de gelukkigen dhr. en mevr. Schenk-Boogaard! Zij oantvingen de cheque uit handen van Morgana Waddinxveen, waarvoor ze ook de review schreven:

"Veertien jaar geleden kochten mijn man en ik twee boxsprings waarvan een met handmatige bediening van het hoofdeinde. We zouden er geruime tijd geen gebruik van maken. Omdat er soms een spleet tussen de bedden ontstond, schaften we bij v,d.Linden een topdeck aan. Na veertien jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze bedden. Vlak voor afgelopen weekend werd mijn man - na een operatie aan zijn luchtwegen - ontslagen uit het ziekenhuis. Het was belangrijk dat hij 's nachts wat meer overeind moest slapen. We haalden het topdeck er af maar toen bleek dat het bedmechanisme kapot was. . . . Dinsdag j.l. belde ik de fa. v.d. Linden. Er werd mij verteld dat er al 's middags iemand langs zou komen. Om half twee kwam er een stoffeerden langs die toevallig in Gouda was. Met schroefjes en boutjes uit de spijkerkist van mijn man wist hij het mechanisme improvisorisch te repareren. 'S Middags werd ik gebeld dat -wanneer de zaak gesloten was- er nog iemand zou komen. Om half zeven kwamen vader en zoon met de originele schroevenset om het bed definitief goed te repareren!! Zoveel service in deze tijd hadden we niet verwacht. Mijn man sliep veel beter wat zijn genezing ten goede zal komen. Wij danken u hiervoor! Uw mensen verdienen de warme douche! Wij zullen dit verhaal doorvertellen en opsturen naar het programma "Radar" van de TROS."

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie cheque! Wilt u als klant ook kans maken op deze mooie prijs? Laat dan uw ervaring met ons achter via de link bovenaan deze pagina.   
Nieuwsbrief