Menu

Maatregelen Coronavirus  - Extra hygiënemaatregelen in al onze winkels

Ook in deze bijzondere tijd hechten wij er veel waarde aan om je persoonlijk te kunnen blijven adviseren. Je kunt altijd een afspraak maken. Zowel binnen als buiten de reguliere openingstijden. Zo weet je zeker dat je veilig en in alle rust advies krijgt van onze slaapadviseurs.

Tijdens jouw bezoek in de winkel hebben de gezondheid en veiligheid van jou en onze medewerkers de hoogste prioriteit. We houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus dan ook nauwgezet in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid.   

Kan ik jullie winkels nog bezoeken?  

Ja, onze winkels zijn open en je bent harte welkom. Het kan zijn dat een winkel aangepaste openingstijden hanteert. Bekijk de actuele openingstijden voor de winkel bij jou in de buurt.

Maak een afspraak

Wij begeleiden je graag naar de best persoonlijke slaapoplossing. Om er zeker van te zijn dat je in alle rust persoonlijk advies kunt krijgen van een slaapadviseur kun je het beste een afspraak maken. Maak hier een afspraak voor de Slaaptest.

Corona Maatregelen

Om de hygiëne en veiligheid van zowel onze klanten als onze medewerkers te waarborgen hebben we in onze winkels diverse maatregelen getroffen: 

  • Voor het gebruik van een neus-/mondmasker volgen wij de richtlijnen zoals die zijn bepaald door de Rijksoverheid.
  • De matrassen en hoofdkussens in zowel de slaaptest als teststudio worden voor en na iedere meting uitgebreid gereinigd. 
  • Bij elke slaaptest meting en het proef liggen in onze teststudio maken we gebruik van nieuwe schone kussensloopjes. 
  • Onze slaapadviseurs blijven bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuis. 
  • Ben je zelf verkouden, hoest je of heb je griepverschijnselen? Dan vragen we je vriendelijk om onze winkel op een later moment te bezoeken. Je kunt altijd telefonisch bij ons terecht voor een persoonlijk slaapadvies. 
  • Als gevolg van de aangescherpte maatregelen vragen we je om onze winkel gericht te bezoeken. Dat betekent dat we je nadrukkelijk vragen om alleen of samen met je partner naar onze winkel te komen. 
  • Bezoek je onze winkel, dan kom je maar met één verkoopadviseur in gesprek 
  • Onze slaapadviseurs schudden geen hand en houden minimaal 1,5 meter afstand. 
  • Onze slaapadviseurs wassen hun handen regelmatig en goed. 
  • We treffen daarnaast extra hygiënemaatregelen en maken nog vaker schoon. 
  • Bij het afrekenen verzoeken we je dringend om te betalen met PIN, bij voorkeur contactloos. Mocht betalen met PIN niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling. 

Slaaptest en teststudio 

Ook bij onze slaaptest en teststudio houden we rekening met extra maatregelen als het gaat om hygiëne: 

  • De matrassen en hoofdkussens in zowel de slaaptest als teststudio worden voor en na iedere meting uitgebreid gereinigd. 
  • Bij elke slaaptest meting en het proef liggen in onze teststudio maken we gebruik van nieuwe schone kussensloopjes. 

Bezorging en montage 

Ook onze bezorgservice heeft extra voorzorgsmaatregelen genomen voor het leveren en plaatsen van jouw nieuwe bed: 

  • De monteurs volgen het gebruik van een neus-/mondmasker volgens de richtlijnen zoals deze zijn bepaald door de Rijksoverheid.
  • De monteurs schudden geen hand bij aankomst of vertrek.  
  • Ze vragen jou de genoemde afstand van 1,5 meter aan te houden. 
  • Als de monteurs in de (slaap)kamer aan het monteren zijn, dan gelieve in een andere kamer wachten.  
  • Onze monteurs zullen momenteel geen leveringen doen wanneer je symptomen hebt van verkoudheid of griep, om zo het risico van verspreiding van het virus te voorkomen. Heb je symptomen van verkoudheid of griep, dan vragen we je om contact met ons op te nemen om de afspraak te verplaatsen.  
  • Vanwege de extra hygiënemaatregelen worden er momenteel geen gebruikte producten zoals matrassen, hoofdkussens en bedden mee retour genomen. Mocht dit noodzakelijk zijn, dan zal de afspraak verplaatst moeten worden. Als je in de gelegenheid bent om het oude matras, bed of meubel zelf te verplaatsen voor levering, dan kan de afspraak wel doorgaan.   
  • De monteurs vragen met klem om VOOR levering te betalen, via overboeking. De monteur zal je vervolgens vragen een kopie van de afschrijving klaar te leggen of deze per email te sturen naar: [email protected]
  • Contant betalen is momenteel niet mogelijk.  
  • Betalen per pin is alleen mogelijk als de er verder geen mogelijkheid is om per iDeal of via overboeking te betalen. Hiermee probeert Montrieurs het contact tussen de klant en de monteurs te minimaliseren. 

We bedanken je voor je begrip. We zien je graag in één van onze winkels.

Laatste update: 14-10-2020