Menu

Reviews

Klik hier als jij ook een review achter wilt laten! En om meer reviews te bekijken klik dan hier.

  • Morgana Utrecht - 9,7

Vandaag zijn we voor de 3de keer langs geweest in de winkel. We twijfelden enorm over welke boxpring het beste bij ons zou passen, waar we die moesten kopen en welke van goede kwaliteit is.
Hajar heeft ons alle drie de keren ontvangen en ons advies op maat gegeven. Ze heeft gekeken wat de mogelijkheden zijn binnen ons budget. Dit ervaarde ik als zeer prettig. Ze gaf ons uitgebreide informatie over de visie en de verschillende mogelijkheden.
Hierna een slaaptest gedaan. Wat een verschil in lig kwaliteit vergeleken met andere winkels. Het voelde alsof de matras beter aansloot op mijn lichaam waardoor ik comfortabeler lag. Ik wist op slag, dit is wat ik in een bed zocht!
Er waren tientallen keuzes uit kleuren, hoofborden en bedpoten. Ik ben erg blij met de uitstekende service die ons is verleend. Ik zou zeker terugkomen voor een nieuw bed en zou het zeker aanraden aan vrienden. Conclusie top bedrijf, top service, geweldige assortiment. - 24-05-2020

  • Morgana Rotterdam - 8.2

Goed geholpen door uw medewerker Fred Been. Heeft duidelijk uitleg gegeven over de mogelijkheden. Uiteindelijk tevreden en met een aanschaf van een nieuw bed de deur uit gegaan. - 20-05-2020

  • Morgana Utrecht - 9,7

We zijn heel netjes tewoord gestaan. De cocon/meting gaf ons een fijn gevoel, daarnaast kregen we duidelijk uitleg. De service die voorgeschreven wordt, klinkt erg goed. Personeel was zeer vriendelijk en gaf ons een vertrouwd gevoel. Ze dachten echt met ons mee! Nu afwachten hoe ons bed slaapt, maar heb er alle vertrouwen dat we heerlijk uitgeruste nachten tegemoet gaan - 16-05-2020

  • Morgana Asten - 8,3

De klantvriendelijkheid, keurige bejegening en kennis van zaken zijn uitstekend. Ook de tijd die genomen wordt voor de klant is ruim en prettig. Goede uitleg en alle lof. Ga zo door. De kwaliteit van de gekochte artikelen zijn geweldig goed dus we zijn erg blij met de aankoop! - 18-05-2020

  • Morgana Breda - 9.3

De persoonlijke touch van de medewerkers die met raad en daad ons hielpen, en de dienst na verkoop die ons na enkele maanden opbelde om te horen of we tevreden zijn. Er werd zelfs een anti slip mat aangeboden omdat we opmerkten dat onze topper wel eens verschoof. Topservice! Ongezien! - 21-05-2020

  • Morgana Hendrik Ido Ambacht - 8,8

Perfect verkoopadvies en accurate levering. Is er iets niet goed dan is de service uitstekend en wordt er altijd direct zonder probleem naar een passende oplossing gezocht. 12-03-2020

  • Morgana Leiderdorp - 8,3

We kwamen zonder afspraak binnen. Werden meteen geholpen. We gaven aan niet te veel uit te willen geven voor een bed en verkoper kwam meteen met een goed bed wat aan onze wensen voldeed. Prettig en goed geholpen. -  15-05-2020

  • Morgana Veenendaal - 9,7

Wij kwamen bij Morgana binnen met de intentie om even snel een nieuwe topper te kopen voor onze boxspring. Dit was op een vrijdagavond en het was relatief druk in de winkel, maar wij werden vrij snel aangesproken dat er zo een medewerker aan kwam, dat wij alvast een rondje konden lopen en er werd alvast koffie en thee aangeboden. Ons zoontje van 1,5 kreeg een grote bak met speelgoed aangeschoven en hij kon zich daardoor uitstekend vermaken de komende tijd. Na enkele minuten kwam de medewerker naar ons toe en hij heeft ons perfect geadviseerd. Na aanleiding van ons verhaal was zijn eerlijke advies om geen nieuwe topper voor nu aan te schaffen, maar hij had liever dat we volgend jaar terug kwamen om dan te investeren in een nieuw bed die wel volledig aan onze eisen en wensen zou voldoen.

Het gesprek werd afgesloten met een slaapadvies op maat(op een matras liggen die aan de computer hangt en waar cijfers uit rollen) en wij gingen naar huis zonder een nieuwe topper maar met enorm goed en veel advies en een persoonlijke offerte met onze wensen! Uit eindelijk 2 weken later besloten om terug te gaan naar Morgana en een compleet nieuw bed te bestellen. Bij binnenkomst werden wij door dezelfde medewerker begroet, hij wist onze achternaam en hoe wij de koffie dronken nog zelfs, pakte opnieuw het speelgoed erbij en na een uitgebreid gesprek de offerte omgezet na een factuur! Ondanks de feestdagen in december binnen 6 weken ons nieuwe bed(Ergo sleep dus helemaal naar onze wens kleur en maat besteld) is deze afgelopen week bij ons thuis bezorgd door 2 keurige monteurs. Heren lopen er netjes bij, gereedschap goed voor elkaar en al jaren ervaring!

Hoofdeinde paste niet door het trappengat heen, dus ik werd al lichtjes zenuwachtig.. Meneer geen probleem, dit maken wij dagelijks mee. Doe de slaapkamer raam maar open en dan gaan wij via de berging naar boven. Zonder gezeur, extra kosten of noem maar op stond binnen no-time alles in elkaar gezet boven. Ze hadden gezellig de tijd voor een bakje koffie en daar gingen ze weer op pad om de volgende klant blij te maken! Voor mij een 10+ ervaring, bedankt Morgana Veenendaal! - 11-02-2020

  • Morgana Amersfoort - 7.8

Prima geholpen in de winkel. Ze gaven goed aan dat waarom het bed bij mij zou passen en wat de voordelen daarin zijn. Het is best prijzig maar ik hoop dat het zijn waarde eruit haald door mijn slaapplezier. - 20-05-2020

  • Morgana Leiderdorp – 8.7

Op 17 Mei geholpen door Jan bij het zoeken van een boxspring. We zijn ontzettend goed geholpen, Jan was erg kundig en kon goed onze wensen vertalen naar een passende boxspring. Vandaar dat we het bed meteen hebben aangeschaft. Jan, bedankt voor je hulp - 19-05-2020

  • Morgana Rotterdam - 9

Op jacht naar een bank, besloten we ook even bij Morgana binnen te stappen. We wilden namelijk een ander matras, maar hadden geen idee wat of hoe of.... Medewerker Johan heette ons welkom en vroeg -na een korte introductie van onze kant- of we even wilden proefslapen. Dat wilden we wel! Ons slaap-DNA werd vastgesteld en Johan liet ons vervolgens een gewoon matras en een ergosleep matras ervaren. Het verschil was enorm en de ergosleep (die bij ons slaap-DNA paste) lag hemels. Omdat de prijs van het matras een stuk hoger lag dan we hadden bedacht, wilden we er nog even over nadenken. Daarnaast gaan wij niet over 1 nacht ijs en hebben vervolgens, met alle nieuw verworven kennis, nog andere matrassenwinkels bezocht en ons door andere verkopers laten voorlichten. Ook de website matras.info kwam hierbij van pas. Tussendoor hadden we telefonisch contact met Johan, die ons geduldig te woord stond en ons steeds weer iets wijzer maakte. Nadat we bijna alle mogelijkheden hadden onderzocht gingen we nog een keer terug naar de winkel in Rotterdam, waar we de knoop doorhakten. Een zachter stevig matras konden we nergens anders vinden! En dat was niet het enige dat de doorslag gaf; het meedenken van Johan, het vrijblijvende gevoel dat we kregen, het geduld dat hij toonde, enz. Een topverkoper! Over de prijs/kwaliteit weet ik nog niets te zeggen, daar kom ik op terug als we minimaal een maand hebben geslapen op ons nieuwe matras ;)

Wieteke en Ferry- 11-05-2020

  • Morgana Amersfoort - 10

De store manager Ton Janssen in Amersfoort heeft mij super geholpen! De service was uitstekend en iets wat ik nog nooit ergens anders heb ervaren. Vriendelijk, meedenkend en enthousiast. Ik zal iedereen aanraden om bij Morgana een bed te halen en kan niet wachten totdat mijn bed geleverd wordt! - 13-05-2020

  • Morgana Hendrik Ido Ambacht - 8.2

De winkel is ruim van opzet, enorme keuze, sfeervol ingericht (en dat vóór de verbouwing) en voldoende parkeergelegenheid. De verkoper nam alle tijd om de producten waar interesse naar uitging uit te leggen en te demonstreren inclusief een 'slaap dna test'. Ook was de verkoper eerlijk t.a.v. prijs versus kwaliteit inclusief het te besteden persoonlijk budget. Je voelt je op je gemak en er wordt niets overhaast besloten. Een privacy moment (met koffie en chocola) gaf ons de gelegenheid na te denken over kosten, keuze en uitvoering.
Uiteindelijk met een goed gevoel de koop gesloten. De levering was op tijd zoals overeengekomen. Twee mannen hebben het nieuwe bed met toebehoren geruisloos in elkaar gezet en het oude bed afgevoerd dat bij de koop was afgesproken.
Een paar dagen later kreeg in het mechanisme van het hoofdeinde niet meer in beweging. Na gebeld te hebben werd binnen het uur een bezoek gebracht om het euvel te onderzoeken. Gelukkig was er niets aan de hand. De stekker was per ongeluk uit het aansluitblok getrokken.
Samengevat, al vele jaren een tevreden klant.

Als opbouwende kritiek kan ik slecht melden dat de elastische hoeslakens te royaal bemeten zijn. Het netjes om het matras (200x90x20) slaan vraagt een extra fysieke inspanning. Budget hoeslakens bij de concurrent hebben een kortere omslag en vragen minder inspanning (we zijn op leeftijd). Het zou een aanwinst zijn als Morgana soortgelijke hoeslakens met korte omslag in het assortiment zou nemen. - 12-05-2020

  • Morgana Rotterdam - 10

Na een tijdje te hebben rondgekeken naar bedden kwamen we terecht bij Morgana Rotterdam. Hier werden we uitstekend geholpen door Fred Been. Wij kregen passend bij onze slaapbehoeften een bedadvies. Een bed uitkiezen werd een hele ervaring dankzij Morgana Rotterdam en mede dankzij de goede hulp en adviezen van Fred Been. Hartsikke bedankt en tot ziens! - 10-05-2020

  • Morgana Breda- 9,5

Wij zijn zeer tevreden met Morgana Breda, prima mee gedacht, attent personeel. Alles goed met ons door genomen en de slaaptest is zeker de moeite waard. Keurig afgeleverd en in elkaar gezet, en prima contact achteraf. Mooie en goede producten en nergens klachten over. Wij raden deze winkel bijzonder aan. - 08-05-2020

  • Morgana Amersfoort -  9.3

Lovely experience. Made to feel very welcome on entering the store. Good atmosphere. The store was good looking and beds decorated very well compared to other we went into. We were served by Hilly. Extremely helpful and friendly. She offered a great personal service and made a big difference to our visit. We did the sleep test. That was very interesting. And looked at beds and tried out mattresses and pillows. Everything was done to help us find what was right for us. We got a quote and wanted to visit a few more shops and see what we found. The next day we went back and Hilly helped us again as we were not sure between Morgana and another shop. We tried the bed again and decided between the comfort and the service offered Morgana won. So we bought our bed. Changed it from blue to pixel blossom and paid the deposit. What made us go with Morgana was Hilly. Her service was amazing. She took her time with us and didn't rush us. Gave us space to think. Compared to other shops we found Morgana more welcoming. You can have the best products but you also need the right staff. And Hilly was that for us. She went the extra mile and that is service at its best. Service wise and the way the store looked with its products it was much better than other shops we visited. We have to wait 8 weeks but we look forward to our new bed. Thank you for the lovely service! - 24-05-2020

Klik hier als jij ook een review achter wilt laten! En om meer reviews te bekijken klik dan hier.